Facebook заявив про посилення правил для політичної реклами
Соцмережа буде перевіряти розташування й особистість замовника такої реклами
Компанія Facebook посилює контроль над рекламою з політичним контентом. Надалі при розміщенні такої реклами потрібно буде вказувати, хто її оплачує, соцмережа буде також перевіряти розташування й особистість замовника, повідомив глава Facebook Марк Цукерберг 6 квітня, передає DW.
За його словами, соціальна мережа має намір таким чином ускладнити спроби маніпуляцій на зразок передбачуваного втручання Росії в президентські вибори в США 2016 року.
Зазначено, що компанія Facebook ще в жовтні 2017 року посилила правила розміщення передвиборної агітації, нині контроль тільки посилюється: оголошення, що стосуються важливих політичних дебатів, повинні надалі ясно позначатися як "політична реклама".
Як повідомив Цукерберг, його компанія наймає тисячі нових співробітників для посилення контролю напередодні виборів до Конгресу США в листопаді 2018 року. Він зазначив, що напередодні важливих виборів у США, Мексиці, Бразилії, Індії, Пакистані та інших країнах головним пріоритетом для нього є запобігання спробам впливу на виборців.
Керівник соцмережі визнав, що заплановані заходи не дозволять повністю запобігти зловживанням, проте він упевнений у тому, що зловмисникам надалі буде важче використовувати фальшиві аккаунти й сторінки Facebook для поширення реклами, тобто робити те, що, за словами глави Facebook, "росіяни робили під час виборів 2016 року".
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Єврокомісія розкритикувала компанію Facebook у зв'язку з новою інформацією щодо витоку даних користувачів.