Facebook буде вимагати ідентифікацію від організацій, які розміщують пов'язану з виборами рекламу
Компанія Facebook буде вимагати ідентифікацію від організацій, які розміщують пов'язану з виборами рекламу в соціальній мережі. Про це повідомив менеджер продуктів Facebook Самид Чакрабарті, який займається в компанії взаємодія з громадськістю, йдеться на сайті соцмережі.
Повідомляється, що зазначена міра приймається як запобігання втручання Росії у вибори президента в США.
Також Чакрабарті визнав промах компанії в недооцінку ступеня небезпеки "використання сторонніми гравцями соціальних ЗМІ в якості інформаційної зброї".
"Хоча ми про це і не підозрювали, що під час виборів в США 2016 року російські суб'єкти створили 80 тис. постів, які за два роки дійшли до близько 126 млн осіб у США", - заявив Чакрабарті, додавши, що це був новий тип загрози, яку важко було уявити.
На даний момент керівництво компанії "надолужує згаяний час", зокрема, шляхом розробки нових заходів та інструментів для протидії російському втручанню.
"Скоро ми будемо вимагати від організацій, які розміщують стосується виборів рекламу, підтверджувати їх приналежність з тим, щоб користувачі могли бачити, хто оплачував цю рекламу", - повідомив Чакрабарті.
За його словами, Facebook зможе архівувати зразки електоральної реклами і робити їх доступними для пошуку з метою поліпшення звітності.
Нагадаємо, в кінці грудня повідомлялося, що Російська Федерація створила сотні тисяч акаунтів у соціальних мережах, які задіяні в скоординованих операції в Європі і в Північній Америці.