При розгляді оголошень, співробітники Facebook будуть враховувати контекст і аудиторію
Компанія Facebook планує найняти більше 1000 чоловік для перевірки реклами, яка публікується в соцмережі. Про це повідомляє DW.
Таким чином, тепер, при розгляді оголошень, співробітники Facebook будуть враховувати не тільки зміст реклами, але і "контекст, в якому вона була куплена, і цільову аудиторію".
Також у Facebook обіцяють, що його користувачі будуть бачити не тільки хто розмістив ту чи іншу рекламу, але і які ще оголошення були оплачені профілем кожного рекламодавця. А рекламодавцям, які захочуть розмістити оголошення, що стосуються виборів у США, доведеться перед купівлею реклами надати дані про організацію, яку вони представляють.
Ще 16 вересня компанія Facebook повідомила, що виявила близько 3 тис. політичних рекламних оголошень на суму 100 тис. доларів. Вони були розміщені з липня 2015 року по травень 2017 року і оплачені з 470 фейкових сторінок і облікових записів, пов'язаних один з одним і, ймовірно, управлялися з Росії.
Нагадаємо, Facebook, Google і Twitter запросили в Конгрес США на слухання по "російській справі".