Facebook має намір створити власний платіжний сервіс, який не вимагатиме введення платіжних даних, а використовуватиме дані користувача, який зареєстрований в мережі.
Facebook має намір створити власний платіжний сервіс, який не вимагатиме введення платіжних даних, а використовуватиме дані користувача, який зареєстрований в мережі.
Новий сервіс дозволить робити покупки без необхідності введення платіжних даних (наприклад, даних кредитних карт), використовуючи свої реєстраційні дані в соцмережі.
Представники Facebook підтвердили, що тестують сервіс. Його запуск планується здійснити в наступному місяці або біля того.
Першим пілотним партнером, з яким Facebook тестуватиме новий сервіс, став інтернет-магазин чоловічого одягу JackТhreads. Якщо тестування пройде успішно, то платіжний сервіс Facebook може стати серйозним конкурентом системи онлайн-платежей PayРal, а також Google, Amazon, Braintree, Stripe і Klarna.
У компаніях визнають, що ініціатива Facebook змусить їх задуматися про те, як зробити нинішні сервіси зручнішими. Деякі експерти виражаються прямолінійніше. "Звучить як новина про смерть PayРal", - заявив, зокрема, аналітик Forrester Research Сухаріта Малпуру.
Соціальна мережа Facebook була створена Марком Цукербергом у 2004 р. Штаб-квартира компанії знаходиться в м. Менло-Парк у Каліфорнії. IPO Facebook відбулося 18 травня 2012 р. Акції соціальної мережі торгуються на американському майданчику NASDAQ під тікером FB.
Чистий прибуток Facebook у II кварталі 2013 р. склав 333 млн дол. Нагадаємо, що за II квартал 2012 р. компанія відзвітувала про чистий збиток у 157 млн дол. Пізніше, наприкінці липня ц.р., повідомлялося про те, що акції Facebook виросли до показників при IPO.