Facebook впроваджує "екрани дозволу" для отримання згоди на використання персональних даних
Американська компанія Facebook Inc збереже цільову рекламу в соціальній мережі і продовжить вимагати від користувачів погоджуватися на неї в якості умови використання Facebook. Про це повідомив заступник керівника відділу конфіденційності Facebook Роб Шерман, передає Reuters.
Відзначимо, в травні набуває чинності новий закон ЄС, відповідно до якого компанії будуть штрафувати за використання особистої інформації без дозволу. За словами Шермана, Facebook вже шукає способи уникнути штрафів, але назвав неможливою повну відмову від цільового маркетингу.
"Facebook - це сервіс, який підтримує реклама", - заявив він.
Шерман підкреслив, що користувачі Facebook зможуть обмежити види даних, які буду використовувати рекламодавці для таргетингу. Соціальна мережа буде використовувати так звані "екрани дозволу" - сторінки з текстом, який вимагатиме натискання кнопки. За словами Шермана, такі сторінки протягом тижня з'являться на веб-сайті Facebook та додатку в країнах Євросоюзу, а найближчими місяцями в інших країнах світу.
"Люди зможуть відмовитися від Facebook, якщо захочуть", - додав Шерман.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що технологія розпізнавання обличь стала приводом для судового позову до Facebook. Засіб розпізнавання обличь, запущений у соцмережі 2010 році, пропонує переглянути імена людей, яких він ідентифікує на фотографіях, що завантажуються користувачами, що суперечить закону про захист біометричної інформації.