Facebook розробив новий спосіб публікацій статей з ЗМІ
Адміністрація соціальної мережі Facebook веде переговори з низкою великих ЗМІ про новому форматі розміщення матеріалів на своїх сторінках, повідомляє The New York Times з посиланням на свої джерела.
Якщо в даний час для ознайомлення з матеріалами ЗМІ потрібно перейти за посиланням, розміщеної у соціальній мережі, то тепер Facebook пропонує ЗМІ розміщувати на своїх сторінках повні матеріали. При цьому розробляється схема поділу рекламних доходів.
Тестування нового механізму, уточнює видання, повинно початися протягом найближчих декількох місяців. На початковому етапі партнерами соціальної мережі будуть New York Times, BuzzFeed і National Geographic, хоча цей перелік в майбутньому може розширитися.
Як пише NYT з посиланням на дослідження, в даний час користувач змушений в середньому очікувати близько восьми секунд, поки посилання з Facebook на статтю в ЗМІ відкриється в браузері. У Facebook вважають, уточнює видання, що цей процес займає дуже багато часу, особливо на мобільних пристроях, коли для утримання уваги користувача мають значення мілісекунди.
Щоб зробити пропозицію більш привабливим для видавців, Facebook обговорює способи, з допомогою яких вони могли б заробити на рекламі, розміщеній поряд з їх публікаціями. Історично, зазначає видання, Facebook не експериментував з моделями, які передбачають поділ доходу з постачальниками контенту, раніше соціальна мережа діяла по моделі "трафік в обмін на контент". Проте останнім часом адміністрація соцмережі почала експерименти в цьому напрямку.
Facebook відмовилася прокоментувати NYT хід переговорів, проте автори статті відзначають, що для впровадження нового формату учасникам консультацій потрібно буде подолати досить багато складностей.
Перехід на новий формат публікацій буде непростим для ЗМІ, які працюють за передплатою - в даному разі їм доведеться ретельно зважувати ефективність нововведення. Крім того, всі видання втратять частину важливих даних про своєї аудиторії, оскільки читачі не будуть переходити на їх сайти. Поки невідомо, чи готова соціальна мережа ділитися з видавцями даними про користувачів. У той же час, новий механізм Facebook пропонує їм високу швидкість доступу до матеріалів ЗМІ і більш точні інструменти таргетування, які можуть забезпечити більш глибокий охоплення цільової аудиторії.
Раніше в березні Facebook повідомив про запуск сервісу миттєвих грошових переказів, який буде доступний тільки користувачам в США. Щоб переслати гроші кому-небудь із друзів у Facebook, необхідно натиснути на значок $, вибрати потрібну суму, натиснути на кнопку Pay і додати картку Visa або MasterCard, з якої будуть списані гроші. Facebook відзначає, що в залежності від банку гроші можуть опинитися в розпорядженні отримувача від 1 до 3 банківських днів. Комісія за переказ стягуватися не буде.
У Facebook створять спеціальний відділ, який буде боротися з можливими випадками шахрайства за допомогою сервісу перекладів. Додатково переказ коштів можна буде захистити пін-кодом і сенсором Touch ID.
Нагадаємо, раніше Facebook анонсував сервіс грошових переказів в Messenger.