Компанія розробила інструмент у рамках боротьби з фейковими новинами
Компанія Facebook розробила нову функцію в соціальній мережі для перевірки достовірності новин. Про це повідомляє прес-служба компанії в офіційному блозі.
"Сьогодні ми розпочинаємо тестування функції, створеної в рамках нашої роботи через Facebook Journalism Project, яка дасть людям додатковий контекст у статтях, які вони бачать у стрічці новин. Ця нова функція покликана надати людям деякі інструменти, необхідні для прийняття обгрунтованого рішення про те, які історії читати, ділитися і яким довіряти", - йдеться в повідомленні.
Згідно з інформацією прес-служби, в новинних посадах, що публікуються в News Feed, з'явиться кнопка, натиснувши на яку, користувач побачить панель з інформацією про джерело новини, а також пов'язаним з темою новини контентом і деталі про те, де і як ця новина була розміщена.
У компанії очікують, що більшість сторінок не помітять істотних змін в їх розповсюдженні News Feed в результаті цього тесту.
"Як завжди, сторінки будуть посилатися на кращі публікації і продовжувати публікувати статтю, які цікаві аудиторії і які читачі знаходять інформативним", - резюмували в Facebook.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що компанія Facebook планує найняти більше 1000 чоловік для перевірки реклами, яка публікується в соцмережі.