Така ідея поки тестується в шести країнах
Компанія Facebook тестує розподіл новинної стрічки в соцмережі на дві колонки. Таким чином, комерційні повідомлення будуть відокремлені від новин друзів, передає Reuters.
Виконавчий директор Facebook, відповідальний за стрічку новин, Адам Моссері заявив, що така ідея поки тестується в шести країнах - Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці. Експеримент може протривати кілька місяців.
За його словами, компанія не планує провести глобальне тестування для всіх користувачів соцмережі по всьому світу.
Агентство зазначає, що такі зміни можуть змусити комерційні компанії, ЗМІ і навіть спортивні команди платити, щоб їх реклама з'являлася у стрічці користувачів.
Нагадаємо, Facebook розробила нову функцію в соціальній мережі для перевірки достовірності новин. Так, в новинних посадах, що публікуються в News Feed, з'явиться кнопка, натиснувши на яку, користувач побачить панель з інформацією про джерело новини, а також пов'язаним з темою новини контентом і деталі про те, де і як ця новина була розміщена.