Соціальна мережа Facebook не збирається передавати рекламодавцям інформацію про відвідувані веб-сторінки користувачів. Користувачі самі вирішуватимуть, чи використовувати ці дані для більш релевантної реклами.
Соціальна мережа Facebook не збирається передавати рекламодавцям інформацію про відвідувані веб-сторінки користувачів. Користувачі самі вирішуватимуть, чи використовувати ці дані для більш релевантної реклами. Це випливає з повідомлення офіційного блогу компанії.
Напередодні газета Wall Street Journal повідомила, що соціальна мережа Facebook почне передавати рекламодавцям дані про відвідувані користувачами сторінки для того, щоб точніше обирати свою цільову аудиторію.
"Поки ми дізнаємося про ваші інтереси, перш за все, з того, що ви робите у Facebook - наприклад, які сторінки ви "лайкаєте". Однак незабаром, починаючи зі США, ми також станемо використовувати для націлювання реклами інформацію з деяких веб-сайтів і додатків, які ви використовуєте", - йдеться в повідомленні Facebook.
При цьому людина може відмовитися від застосування до нього налаштування, яке дозволяє відстежувати відвідувані сайти. Відмовитися від цього виду таргетингу можна буде в настройках браузера.
"Припустимо, що ви захотіли придбати новий телевізор і почали активно шукати пропозиції в Інтернеті, а також через різні мобільні додатки. У цьому випадку ми почнемо показувати вам рекламні пропозиції за даною категорією товару від брендів, якими ви цікавилися на сторонніх джерелах. А оскільки ми тепер знаємо, що ви цікавитеся електронікою, то цілком можемо показувати вам рекламу супутніх електронних товарів, таких як: акустичні системи і колонки для ТБ, ігрові консолі і т.п.", - пояснюють нововведення представники соціальної мережі.
Також Facebook вводить функцію Ad Preference, що пояснює користувачам, чому вони бачать те чи інше рекламне оголошення. Воно буде доступно при натисканні на верхній правий кут рекламного оголошення. У вікні, що відкривається, користувачі зможуть дізнатися, які з їхніх інтересів або відвіданих сторінок вплинули на те, які рекламні оголошення показуються. Ad Preferences запускається спочатку у США, а через деякий час він буде доступний і на інших ринках.
Пізніше на сайті Wall Street Journal з'явилося виправлення, у якому уточнюється, що мова йде не про передачу даних рекламодавцям, а про використання веб-історії користувачів для таргетингу реклами, заснованої на інтересах і перевагах користувачів.