Facebook поділиться користувацькою статистикою з найбільшими телеканалами США
Соціальна мережа Facebook стане ділитися з найбільшими телеканалами США статистикою обговорення користувачами програм і серіалів. Про це повідомляє впливова американська ділова газета The Wall Street Journal.
За інформацією видання, аналітики Facebook будуть складати спеціальні звіти, засновані на даних про пости, присвячені тій чи іншій програмі або епізоду серіалу. Така статистика включатиме в себе кількість постів і загальне число користувачів соцмережі, які обговорюють тему, а також інформацію про лайки і репости, отриманих записами.
Планується, що звіти Facebook стануть щотижневими і надійдуть до розпорядження чотирьох великих телеканалів (ABC, NBC, Fox і CBS).
Раніше соціальна мережа почала надавати інформацію про користувацьку активність таким медіакомпаніям, як Buzzfeed, CNN, NBC News, Sky Television і Slate. У тестовому режимі компанії отримали доступ до нового пошукового інструменту, що дозволяє здійснювати пошук контенту в соцмережі за заданими темами і ключовими словами статей і заголовків. Крім того, представники медіа отримали можливість збирати дані про середній вік і поле людей, що обговорюють ту чи іншу новинну тему, а також про географію розміщення постів і коментарів до них.
За інформацією The Wall Street Journal, свій інструмент аналізу телевізійних уподобань користувацької аудиторії також готує до запуску й інша соціальна мережа - Twitter. Сервіс мікроблогів планує спільно з компанією Nielsen публікувати телерейтинг під назвою Nielsen Twitter TV Rating. Раніше Twitter і Nielsen запустили сервіс, що відслідковує найпопулярніші у користувачів телепередачі в режимі реального часу.
Соціальна мережа Facebook була заснована у 2004 р. У 2012 р. загальний прибуток Facebook перевищив 5 млрд дол. США. Доходи від продажів реклами склали понад 85% усієї виручки соцмережі. Наприкінці серпня капіталізація Facebook перевищила 100 млрд дол. Загалом на сайті зареєстровано більше 1 млрд користувачів.
Як стало відомо напередодні, у Facebook гряде революція: користувачі соцмережі зможуть редагувати повідомлення після публікації.
Раніше у США Федеральний апеляційний суд визнав кнопку "Like" ("Подобається") у соцмережі Facebook формою свободи слова, захищеною Першою поправкою до Конституції США.