Американська компанія Facebook планує дозволити користувачам соцмережі заробляти на рекламі в коротких відеороликах. У "сторіз" також можна буде розміщувати рекламу.
Згідно з планами Facebook, у хвилинні відео можна буде вставляти рекламні оголошення, загальний час показу яких ну буде перевищувати 30 секунд. Якщо відео буде йти понад 3 хвилини, то загальна тривалість реклами становитиме не більше 45 секунд. У компанії запевняють, що реклама не буде заважати перегляду контенту.
"Зараз ми зосереджені на впровадженні системи монетизації в коротких відеороликах, до тестування якої ми приступимо в найближчі тижні. Ми також дамо можливість розміщувати рекламу в сторіз", - заявили в компанії.
Водночас вимоги до користувачів соціальної мережі залишаться незмінними. Користувачі зобов'язані публікувати відео з зареєстрованої сторінки, а не з особистого профілю, а також бути старшими 18 років.
Нагадаємо, у лютому компанія Facebook оголосила про експеримент для зменшення кількості політичного контенту в стрічці новин. Політичний контент у тестовому режимі скоротять на території Канади, Бразилії, Індонезії та США.
Крім того, компанія Facebook розширила перелік фейків про коронавірус, які не можна поширювати у соцмережі. Публікації з таким контентом будуть видалятися.