Мюллер отримав "детальну інформацію про покупки Росією рекламних місць на платформі" Facebook
Компанія Facebook передала спецпрокурору США Роберту Мюллеру дані про продаж рекламних місць у соціальній мережі за запитами з Росії. Зроблено це було в рамках розслідування російського втручання у вибори президента США, передає The Wall Street Journal.
За даними видання, Мюллер отримав "детальну інформацію про покупки Росією рекламних місць на платформі" Facebook. Дані, які отримав спецпрокурор, перевершують за обсягом аналогічні, які раніше були відправлені до Конгресу, зазначає газета.
Нагадаємо, 6 вересня 2017 року директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що протягом двох років пов'язані з Росією акаунти купували рекламу в соцмережі, яка носила політичний характер. Купівлі реклами відбувалися і під час президентської кампанії в США, уточнив він.
"Одне з питань, яке виникло, чи є зв'язок між спробами Росії (вплинути на виборчий процес у США - ред.) та рекламними повідомленнями, які купуються в соцмережі", - йшлося в повідомленні.
Всього з червня 2015 року по травень 2017 року 470 акаунтів і сторінок, названих "недостовірними", витратили близько 100 тис. доларів на рекламні повідомлення, які в Facebook назвали "роз'єднувальними" (divisive). Мова йде про купівлю близько трьох тисяч повідомлень, що стосуються широкого спектру соціальних і політичних питань, від ЛГБТ до іммігрантів та прав на зброю.