Facebook оприлюднив нові правила публікації реклами
У соцмережі розкриють спонсорів опублікованої реклами
У компанії Facebook оприлюднили нові правила публікації реклами, у тому числі політичної. Про це розповів глава компанії Марк Цукерберг в Facebook.
"Коли хтось купує політичні оголошення на телебаченні або в інших засобах масової інформації, вони зобов'язані за законом розкривати, хто платив за рекламу. Тепер ми привносимо в Facebook ще більш високий рівень прозорості", - заявив Цукерберг.
Згідно з інформацією глави Facebook, кожний рекламний запис (не лише політичний) у соцмережі будуть в обов'язковому порядку супроводжувати інформацією про спонсора. Користувачі зможуть бачити, хто публікував рекламу, скільки заплатив, а також відстежувати попередні рекламні повідомлення цих рекламодавців.
Крім того, політичні рекламодавці тепер повинні будуть надати більше інформації для перевірки їхньої особи.
"Як тільки вони це зроблять, ми будемо позначати їхню рекламу як політичну, і вони повинні будуть розкрити, хто заплатив за неї. Ми почнемо тестувати це на федеральних виборах у США, а потім поширимо на подальші гонки пізніше", - резюмував Цукерберг.
Він також розповів про зміцнення системи безпеки і початку використанні впровадження автоматичного визначення політичних оголошень і спаму.
When someone buys political ads on TV or other media, they're required by law to disclose who paid for them. Now we're...
Опубліковано Mark Zuckerberg 27 жовтня 2017 р.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що компанія Facebook тестує розподіл новинної стрічки в соцмережі на дві колонки. Таким чином, комерційні повідомлення будуть відокремлені від новин друзів.