Facebook розширює спектр користувальницьких даних, наданих рекламодавцям.
Facebook розширює спектр користувальницьких даних, наданих рекламодавцям. Тепер компанія буде передавати дані про відвідуваних користувачами сторінках, повідомляє The Wall Street Journal. Дані про відвіданих вами сторінках допоможуть рекламодавцям точніше вибирати цільову аудиторію.
Раніше реклама в Facebook розміщувалася на підставі інтересів користувача, які визначалися за "лайки" залишені користувачем на різних сторінках Facebook та заповнену ним анкету про власних інтересах. Крім того, Facebook дозволяв розміщення реклами на основі інформації, отриманої соціальною мережею від сторонніх компаній, таких як DataLogix і Acxiom.
Тепер рекламодавці отримають куди більш точне уявлення про інтереси користувачів, пояснив глава рекламного відділу Facebook Брайан Боланд. Отже, зросте й кількість спеціально підібраної реклами, яку користувачі будуть бачити на своїй сторінці. Так, користувач, який регулярно відвідує сайти про коміксах, але не відзначив комікси серед своїх інтересів в анкеті Facebook, незабаром може побачити на своїй сторінці рекламу, так чи інакше пов'язану з коміксами.
Facebook отримує дані про веб-історії користувача і відвідуваних їм сайтах з допомогою спеціального коду, який сайт розміщує на комп'ютері користувача. Також Facebook отримує інформацію про завантажуваних користувачем мобільних додатків. Раніше компанія заявляла, що збирає цю інформацію виключно в цілях безпеки.
Як повідомив офіційний представник Facebook, рішення про надання користувальницьких даних було узгоджено як з Федеральною торговою комісією США, так і з керівником ірландського комітету по захисту інформації (в Ірландії знаходиться європейська штаб-квартира Facebook).