ua en ru

Facebook купила ізраїльський стартап і відкриє офіс в Тель-Авіві

Сьогодні стало відомо, що найбільша соціальна мережа Facebook придбала ізраїльську компанію-розробника рішень для мобільного аналітики Onavo, і тепер має намір відкрити свій офіс в Тель-Авіві.

Сьогодні стало відомо, що найбільша соціальна мережа Facebook придбала ізраїльську компанію-розробника рішень для мобільного аналітики Onavo, і тепер має намір відкрити свій офіс в Тель-Авіві.

Умови угоди на розголошуються, проте журналісти різних видань, у тому числі ізраїльських Calcalist і The Marker, припускають, що сума, яку довелося заплатити компанії Facebook, знаходиться в проміжку між 100 млн і 200 млн дол., повідомляє телеканал "Росія 24"

Також є інформація про те, що 30 співробітників Onavo приєднаються до команди соціальної мережі. Інші ж продовжать працювати у своєму колишньому офісі в Ізраїлі, який скоро стане новим офісом Facebook.

Стартап Onavo, запущений в 2010 році, вийшов на ринок з двома продуктами - власною програмою для економії акумулятора пристроїв на iOS і Android і аналітичний сервіс для мобільних розробників і рекламодавців.

За три роки компанія, що базується в місті Тель-Авів, змогла залучити 13 млн дол.. від таких інвесторів як Sequoia, Horizons Ventures, Motorola і Magma Venture Partners.

Нагадаємо, що це вже не перший ізраїльський стартап, яким зацікавилася Facebook. У березні 2011 року компанія придбала розробника інтерфейсів для телефонів Snaptu за 70 млн дол.

У червні 2012 року за 50-60 млн дол. соціальною мережею був придбаний стартап Face.com, працює над технологією розпізнавання осіб. Пізніше компанія звернула увагу на навігаційний сервіс Waze, який, тим не менше, був куплений корпорацією Google.

На сьогоднішній день розвиток мобільних технологій є пріоритетом для соціальної мережі - саме після того, як Facebook оголосила про зростання ефективності мобільної реклами, акції компанії почали зростати.

Соціальна мережа Facebook була заснована в 2004 р. В 2012 р. загальний прибуток Facebook перевищила 5 млрд дол. США. Доходи від продажу реклами склали понад 85% всієї виручки соцмережі. У кінці серпня капіталізація Facebook перевищила 100 млрд дол. Всього на сайті зареєстровано більше 1 млрд користувачів.