Facebook змінить принципи розміщення реклами до 2018 року
На наступний рік в США заплановані проміжні вибори в Конгрес
Компанія Facebook планує внести деякі зміни в регламент до проміжних виборів у Конгрес США, намічених на листопад 2018 року. Про це в четвер, 12 жовтня, заявив директор соціальної мережі розробок Майк Шропфер, передає DW.
"Ми зараз активно працюємо над усіма цими речами, в компанії велика увага приділяється тому, щоб все це поліпшити", - сказав він.
За його словами, впровадження змін - непростий процес, тому що Facebook є найбільшою соцмережею (2 млрд користувачів і 5 млн рекламодавців) і не хоче позбутися від легальної реклами.
"Ми активно інвестуємо в технічні рішення, тому що працюємо в безпрецедентних умовах", - додав він.
Нагадаємо, компанія Facebook планує найняти більше 1000 чоловік для перевірки реклами, яка публікується в соцмережі. Тепер, при розгляді оголошень, співробітники Facebook будуть враховувати контекст, в якому вони були куплені і цільову аудиторію.