Євросоюз може заборонити польоти європейським авіакомпаніям в прикордонні з АТО райони
Мова йде про заборону польотів в аеропорти Харкова, Дніпра та Запоріжжя
Європейський союз може заборонити польоти європейським авіакомпаніям в районах, які межують із зоною проведення антитерористичної операції (АТО) в Донецькій та Луганській областях. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Справа тонка: європейські авіакомпанії можуть припинити літати на схід України".
"Державіаслужба отримала проект бюлетеня з безпеки EASA і бере участь у консультаціях з причетними органами (відомствами та аеропортами, - ред.) для формування офіційної позиції", - розповіли у Державній авіаційній службі України.
Йдеться про документ Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA), яким пропонується визнати небезпечними польоти в східні регіони України. Зокрема, мова йде про заборону польотів до міжнародних аеропортів "Харків", "Дніпропетровськ" та "Запоріжжя". Незважаючи на те, що бюлетені EASA носять рекомендаційний характер, вони, по суті, є обов'язковими для виконання.
За інформацією РБК-Україна, в проекті бюлетеня EASA рекомендує не літати в Дніпропетровський район польотної інформації, який включає в себе, в основному, повітряний простір над Харківською, Дніпропетровською, Запорізькою, Донецькою, Луганською областями та Кримом. Зазначимо, над цим регіоном вже діють заборони, але в набагато меншому обсязі.
"Зараз в Україні діють дві заборони на польоти. Після анексії Криму з 2014 року заборонено польоти над півостровом, а після катастрофи літака авіакомпанії Malaysia Airlines - над зоною АТО та буферною зоною в середньому 200 км від зони розмежування, яка повністю нівелює ризики для польотів. Озброєння з неконтрольованих Україною районів Донбасу не дістає на великі відстані", - пояснило РБК-Україна джерело в уряді, знайоме з ситуацією.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Євросоюз заборонив польоти до аеропорту Ужгорода. Через близьке розташування до кордону зі Словаччиною літаки, виконуючи зліт і посадку, порушують її повітряний простір, а сертифікат на виконання подібних маневрів закінчився влітку минулого року.