Ринок мобільної реклами наблизився до 4 млрд євро
За перше півріччя європейський ринок онлайнової реклами збільшився на 13,4% порівняно з минулим роком, і досяг 18,6 млрд євро, повідомляє "Компьютерное обозрение".
Одним з головних чинників зростання експерти називають перший, починаючи з 2010 року, високе економічне зростання, зазначений у п'яти найбільших економіках регіону.
На частку мобільної реклами за розглянутий період довелося 3,8 млрд євро, причому внесок дисплейного і контекстного сегментів був приблизно однаковий. Так, зростання виручки від мобільної реклами в дисплейному сегменті склало 61%, а в контекстному — 57% .
Особливо динамічно сегмент мобільного дисплейної реклами розвивався в країнах Центральної та Східної Європи, де зростання виручки перевищив 100%. У той же час, на зрілому ринку Західної Європи позитивна динаміка ледь подолала позначку в 13%.
Нагадаємо, світові витрати на рекламу зростуть на 4,4% у 2016 році.