В Європі падає попит на українську агропродукцію. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Цінове піке: девальвація гривні покриває лише третину падіння світових цін на агропродукцію".
"ЄС, користуючись девальвацію своєї валюти по відношенню до долара, нарощує свій експорт і завдяки сприятливим погодним умовам збільшує виробництво. Українські виробники повинні розширювати географію збуту своєї продукції", - пояснила експерт Інституту громадських досліджень Христина Аврамченко.
Однак, як каже власник агрокомпанії "Зоря" Ірина Костюшко, зробити це непросто. "У моїй практиці з понад 20 комунікацій з потенційними партнерами спрацювала тільки одна", - сказала вона.
Підтверджує це і співвласник компанії "Мілкіленд" Анатолій Юркевич.
"Відкриття нових ринків збуту вимагає часу і нових продуктів. До них потрібно адаптуватися, коли у світі перевиробництво", - резюмував Юркевич.
Нагадаємо, раніше міністр аграрної політики і продовольства України Олексій Павленко повідомив, що агропродукція становила 35-37% українського експорту в 2014 р.