У Єврокомісії розповіли, що потрібно зробити для сертифікації українських літаків в ЄС
Для сертифікації необхідно створити відповідну структуру
Сертифікація літаків української авіабудівної компанії "Антонов" в Європі може вирішитись, коли буде створена відповідна структура. Про це заявив генеральний директор з питань мобільності та транспорту Європейської комісії Хенрік Хололей, передає кореспондент РБК-Україна.
"Це тривалий процес. В минулому році, коли я приїжджав з візитом в Україну, я підписав з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном угоду щодо взаємного визнання сертифікації в авіації. Перша вимога полягає в тому, щоб в Україні була створена відповідна структура, що забезпечить прозорість належного процесу сертифікації", - розповів Хололей.
На його думку, в цьому процесі ще багато запитань, які необхідно матеріалізувати.
Крім того, Хололей нагадав, що літак "Антонова" АН-26 вже проходив сертифікацію в Європейському союзі і був сертифікований в минулому.
"Дуже багато досвіду було отримано під час цієї сертифікації. Цей досвід може бути надзвичайно важливим і корисним для української відповідної служби щодо сертифікації української авіаційної продукції в майбутньому. На даному етапі дуже рано говорити про конкретні часові рамки, оскільки ще дуже багато викликів вимагають свого рішення", - підсумував політик.
Він також зазначив, що ЄС зі свого боку робить усе можливе щодо розвитку партнерських відносин з Україною в питаннях щодо сертифікації льотної придатності з Державною авіаційною службою України.
Нагадаємо, в січні 2017 року повідомлялося, що Україна погодила з Європейським союзом сертифікацію своїх літаків за стандартами Євросоюзу. Зокрема, Державна авіаційна служба України підписала з Європейською комісією угоду про приведення у відповідність з європейською системою сертифікації продукції української авіагалузі.