Євро на Форексі в середу, 13 листопада 2013 р., користується попитом. До 07:00 за київським часом його курс досяг позначки 1,345 дол. Учасники торгів купують єдину валюту на тлі непоганого настрою на світових ринках.
Незважаючи на кризу збуту в Європі, автовиробники в 2013 р. продадуть більше машин, ніж коли-небудь, передає Deutsche Welle з посиланням на дослідження німецького Центру автомобільного менеджменту. За прогнозами експертів, 16 провідних автоконцернів світу до кінця поточного року реалізують близько 71 млн автомобілів, що на 3,5% більше, ніж в 2012 р. Зростання продажів демонструють зараз ринки Китаю і США.
За попередніми підрахунками Центру автомобільного менеджменту, зробленим за підсумками трьох кварталів 2013 р., абсолютним лідером продажів в світі є японський концерн Toyota. У 2013 р. він продасть 9,75 млн автомобілів. Лише незначно (з показником в 9,70 млн) йому поступається американський концерн General Motors. Замикає трійку лідерів німецький Volkswagen, який в 2013 р. продасть 9,6 млн машин. Зате саме Volkswagen, за оцінками фахівців, став першим за кількістю впроваджених інновацій.
Трійку аутсайдерів, як і раніше, очолює французький концерн PSA (виробник марок Peugeot і Citroen). Його продажі зменшилися на 8%. Далі йдуть партнери по альянсу - Nissan (-2,3%) і Renault (-0,3%). За прогнозами експертів, зростання продажів продовжиться й у майбутньому році: виробники зможуть реалізувати 73 млн автомобілів, що дасть приріст продажів приблизно на 3%.
Дані про те, що на такі товари тривалого користування, як автомобілі, спостерігається рекордний попит, підстьобнули зростання євро. Високий попит на машини говорить про те, що споживачі налаштовані оптимістично і готові витрачати гроші. При цьому автомобіль - складний продукт машинобудування, в якому основна додана вартість створюється за рахунок робочих рук. А значить, попит на такий товар стимулює якісне економічне зростання. Так що немає нічого дивного, що євро пішов вгору.