Євро-2012 не збільшить кількість іноземних туристів в Україні, але поліпшить імідж держави на Заході. Про це сьогодні повідомили експерти міжнародної компанії CFC Consulting - розробника іміджевої стратегії України до Євро-2012, передає радіо "Свобода".
Інвестування у розвиток туристичної і транспортної інфраструктури має довгостроковий ефект, результати будуть помітні за якийсь час. Натомість, позитивні враження сотень тисяч уболівальників та журналістів під час Євро поліпшать імідж України на заході, повідомив радіо "Свобода" партнер компанії Василь Мирошниченко.
"Ми мали перед Євро-2012 досить великий масив негативу у пресі. Ми мали занижені очікування багатьох, хто мав сюди приїхати, - і відповідно ці занижені очікування, коли приїхали туристи, уболівальники, не справдились. Вони побачили іншу країну, привітне ставлення до них. Люди хочуть відкривати для себе Україну. Сам факт проведення цього чемпіонату має колосальний позитивний ефект", - вважає експерт.
Тим часом, консалтингова фірма Trendscope опитала туристичних операторів та менеджерів у сфері туризму в Україні і державах Євросоюзу щодо поліпшення іміджу України на європейському туристичному ринку. Згідно з опитуваннями, 68% респондентів вважають, що Євро не зробить Україну більш привабливою країною для туризму. Понад 80% працівників туристичної сфери при цьому зазначили, що і Україна, і Польща потерпають від спільної проблеми: як країни Східної Європи, вони мають переважно негативний імідж.
Напередодні Євро-2012, влада витратила понад 5 млн грн на розміщення відеороликів про Євро-2012 в Україні в ефірі каналу Eurosport.
Нагадаємо, в день фіналу Євро-2012 1 липня в Києві очікуються до 500 тис. туристів.