Посадові особи Європейського союзу задовго до катастрофи пасажирського літака Germanwings, жертвами якої стали 150 осіб, були стурбовані проблемами в авіаційній галузі Німеччини, в листопаді минулого року Берліну офіційно було запропоновано виправити давні проблеми, пише The Wall Street Journal з посиланням на свої джерела.
У 2011 році чиновники з Європейського агентства з авіаційної безпеки попередили, що Німеччина, Італія, Греція і деякі інші країни ЄС не відповідають вимогам EASA. У зв'язку з порушеннями правил безпеки найбільша держава Євросоюзу було внесено в "чорний список". Німеччина зобов'язалася розглянути питання кадрових ресурсів і чисельність персоналу авіаційного наглядового органу.
В кінці 2011 року Німеччину видалили зі списку. Тим не менш, інспекція ЄС як і раніше знаходить недоліки в авіаційній галузі країни, багато з яких залишилися невирішеними протягом тривалого періоду, сказав один зі співрозмовників WSJ.
Представник ЄС пояснив, що в кожній з 28 країн блоку були виявлені деякі порушення в галузі цивільної авіації, що викликали стурбованість Брюсселя. Конкретних прикладів він не навів. За словами іншого співрозмовника видання, знайомого з висновками ЄС, зауваження стосувалися рівня кадрових ресурсів у Федеральному управлінні цивільної авіації Німеччини (LBA), більше 10 висновків доповіді, за його словами, пов'язані з медичними проблемами.
Представники ЄС наголошували "хронічний дефіцит кадрів" в наглядовому органі ФРН щодо забезпечення повітряної безпеки, а недостатня кількість кваліфікованих співробітників могло підірвати здатність LBA забезпечувати безперервне спостереження, в тому числі медичне, за членами екіпажу, розповіли виданню дві людини, знайомі з питанням.
Представник LBA відмовився коментувати висновки комісії. Міністерство транспорту ФРН стало на захист курує їм відомства. "Немає причин для критики LBA", - заявила прес-секретар міністерства Віра Мусмайер.
EASA доносить свої висновки до національних органів цивільної авіації і пропонує їм скласти план дій щодо усунення проблем. Авіакомпанії в цьому процесі не беруть участь.