Електронна трудова книжка: у ПФУ пояснили, як подати відомості для її створення
Для створення електронної трудової книжки відомості може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник. Це можна зробити через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу ПФУ.
Як зазначили в прес-службі, відомості про трудову діяльність подаються через веб-портал ПФУ:
- у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді - шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
"Подаються такі відомості з обов'язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію", - зазначили в прес-службі.
Нагадаємо, особи, які досягли віку 60 років у 2022 році, мають право на призначення пенсії за віком за наявності страхового стажу не менше 29 років. Стаж поступово збільшується за умовами пенсійної реформи.
Термінові і важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.