Керівництво Європейської бізнес асоціації лобіює інтереси влади. Про це у своєму Facebook заявив блогер Михайло Кухар.
"Завтра на 11 ранку запланований круглий стіл в АСС (American Chambers of Commerce; Американська торгова палата, - ред.) з питань залізничних тарифів. На захід були запрошені МІУ, МЕРТ і пр. Ще одним з організаторів попросилася виступити Європейська бізнес асоціація. Її, звичайно ж, з радістю взяли. Розіслали запрошення всім учасникам. Але буквально протягом одного дня керівництво ЄБА змінює рішення. Вони запрошують своїх членів на 22 грудня на 11 ранку... МІУ на зустріч з (все ніяк не йде у відставку в. о. міністра) Пивоварским. Все виглядає так, немов керівники міністерства, нещодавно дружно подали у відставку, щоб не йти на стіл в АСС і розколоти бізнес-спільнота прийняли рішення провести одночасно такий же стіл у МІУ", - написав Кухар.
Виходячи з цього, він заявив, що ЄБА займається лобіюванням інтересів влади, назвавши це "нонсенсом".
"Ну, прийняли, так прийняли. Дивує інше. Чому виконавчий директор ЄБА Анна Дерев'янко погодилася зірвати стіл в АСС і запросити все галузеве бізнес-співтовариство в МІУ на той же час. Бізнес-асоціація лобіює інтереси влади. Але це ж нонсенс", - зазначив Кухар.
На думку блогера, ЄБА нехтує системними відносинами з бізнесом та репутацією на догоду владі.
"Зв'язку Дерев'янко з Пивоварским простежуються досить очевидно. На жаль, під "європейською" вивіскою ховаються українські риси: маніпулятивність, послужливість влади. І не до місця згадується, що ЄБА була чи не єдиною бізнес-асоціацією, яка публічно не підтримала зниження податкових ставок по парламентській проектом нового Податкового кодексу, навпаки, публічно підтримавши позицію Мінфіну, що ставки податків як раз хоче підняти в майбутньому році... Думаю, бізнес-співтовариству слід з цього починати робити висновки... У європейському офісі організації напевно зроблять свої висновки", - резюмував Кухар.
Нагадаємо, Американська торгова палата заявила, що заплановане Мінінфраструктури підвищення тарифів на залізничні перевезення не має під собою підстав і може привести до негативних наслідків для української економіки. АСС закликала керівництво МІУ, а також Мінекономрозвитку та інших міністерств провести зустріч з представниками бізнесу, щоб виробити спільну позицію з питання тарифної політики на вантажні залізничні перевезення.