Головний тренд розвитку ЗМІ в найближчі роки - посилення ролі мобільних пристроїв. Таку думку в інтерв'ю РБК-Україна висловив директор зі стратегічного розвитку компанії TMT Investements Герман Каплун.
Головний тренд розвитку ЗМІ в найближчі роки - посилення ролі мобільних пристроїв. Таку думку в інтерв'ю РБК-Україна висловив директор зі стратегічного розвитку компанії TMT Investements Герман Каплун.
«Все ЗМІ будуть працювати через телефони. І ТБ, і радіо, і інші ЗМІ... Думаю, майже повністю помре сегмент підписних ЗМІ, крім вузькоспеціалізованих. Експерименти Wall Streer Journal і Financial Times щодо введення підписки приречені на невдачу. Робота інформаційних агентств переміститься зі сфери B2С в сферу B2B, хоча агентства так само, як і зараз, гадаю, залишаться головними постачальниками контенту. Але зросте роль візуального контенту - фото і відео», - сказав Герман Каплун.
«Зміниться і ринок реклами . Реклама стане більш аудиторною, більш поведінковою. Інтернет-ЗМІ, як більш мобільні, зможуть фільтрувати і подавати споживачеві тільки ту рекламу, яка йому цікава», - додав директор зі стратегічного розвитку компанії TMT Investements.