З початку року на держпідприємстві "Артемсіль" здійснено ряд екстрених заходів для нарощування обсягів продажів і підвищення його рентабельності, як наслідок - для підготовки його до приватизації та підвищення капіталізації. Таку думку висловив фінансовий експерт Олександр Крамаренко в своїй авторській колонці.
Крамаренко пише, що для скорочення витрат на "Артемсолі" проведені нові тендери на закупівлю пакувальних матеріалів, на які припадає 60% всіх закупівель, що дозволило підприємству заощадити до 50% по кожній позиції.
Для підвищення доходів підприємство уклало перші прямі договори на постачання продукції торговим мережам з більш високою відпускною ціною, ніж при поставках через дилерів. Також компанія бере участь в якості постачальника з держзакупівель в електронних торгах, які ті чи інші держструктури проводять через систему Prozorro. З Мінагрополітики для тієї ж мети, для розширення збуту і підвищення відпускної ціни, узгоджено створення логістичних центрів в Україні. За сприяння Мінекономрозвитку готується старт представництва "Артемсолі" в Польщі та логістичного складу в Болгарії.
"Кейс "Артемсіллю" цікавий тим, що підприємство міцно почистили від поширених там "схем", можливі канали виведення коштів засвічені, увага медіа до підприємства - пильна. Так що новому босові - ким би він не виявився - доведеться грати у межах, що встиг сформувати Доля (в. о. директора "Артемсолі", - ред.)", - пише Крамаренко.
Нагадаємо, 1 лютого 2016 року Мінагрополітики повторно оголосило конкурс на посаду директора ДП "Артемсіль". Термін подачі документів від кандидатів закінчився 3 березня 2016 року. Станом на сьогодні, до участі в конкурсі допущено 29 осіб.