Журналісти закритої з ініціативи московського офісу ділової газети "Комерсант" (Україна) спільно з Першим Національним телеканалом розпочинають випуск нової щотижневої передачі "Перша шпальта". Вперше вона вийде в ефір у неділю 20 липня о 20:30.
У програмі йтиметься про найважливіші новини зі світу економіки, фінансів та бизнесу, що відбулися за останній тиждень. Для участі запрошуються перші обличчя компаній, керівники держустанов, провідні експерти. Також програма містить спеціальну частину - особливий іронічний погляд на основні події тижня.
"Фактично ми плануємо зробити програму на тих само засадах, що були притаманні газеті "Комерсант". В ній не буде ангажованих матеріалів. Своїм спікерам ми будемо ставити доволі жорсткі запитання. І сподіваємося, що їх відповіді ляжуть в основу матеріалів новинних агенцій та газет", - говорить екс-заступник головного редактора "Комерсанту" Андрій Юхименко.
"Наша мета - інформувати населення країни про ключові події в економіці, бізнесі та на ринках, роз'яснювати, що конкретно ці події означають і чому вони важливі. До того ж давати свою ексклюзивну інформацію", - пояснює спеціальний кореспондент "Коммерсанту" Олег Гавриш.
"У нас вперше з'явиться щось середнє між розумними економістами, які пишуть самі для себе, або, в крайньому разі, для бізнесменів, і тими, хто буде пояснювати людям, чому скаче курс долара, що їм купувати і де зберігати свої заощадження, чи варто вкладатися в нерухомість або, наприклад, можна чи ні продавати свою квартиру. Тобто розповідати про складні речі простою мовою. Це те, що я очікую від цієї програми", - говорить глава Національної телерадіокомпанії Зураб Аласанія.
Цільовою аудиторією передачі є читачі газети "Комерсант", а також всі, хто цікавиться економікою.