20 квітня в Києві пройде конференція "GuruConf", яка збере понад 1000 осіб, пов'язаних з інтернет-маркетингом. На конференції виступлять понад 50 спікерів в 4 потоки: Affiliate (партнерські програми і заробіток), Search (пошукові системи і контекстна реклама), Соціальний (соціальні мережі), Digital (розробка сайтів та цифрові технології).
Ця конференція спеціально створена для спілкування про підводні камені інтернет-маркетингу та IT-бізнесу. Але це не просто конференція з кейсами та дослідженнями, а абсолютно новий формат проведення заходів в ІТ, де з самого ранку буде створена неформальна атмосфера для активного нетворкінгу.
На антиконференции виступлять: Гуща Тарас (SEO.UA), Ігор Валовий (Elit-Web), Микита Яблуко (Webline), Володимир Биковський (SEOMARKET), Олександра Дужников (MarketCall), Ілля Ткаченко (Shakes.Pro) і багато інших. Також буде круглий стіл за джерелами трафіку і ефективної монетизації трафіку.
Треба розуміти, що у вартість квитків GOLD і PLATINUM входять не тільки доповіді, але і автепаті. При оплаті квитків всі анлим на заході, а вона цілий день! Насамперед автепаті буде відзначено приголомшливої шоу-програмою, напоями та смачною їжею, а також активним нетворкінгом.
Інформацію можна знайти в мережі за хештегом #dvomapro або на офіційному сайті конференції "GuruConf". Огранизатор конференції – лідер пошукового просування сайтів SEO.UA.
Серед доповідачів та учасників досвідчені і відомі маркетологи, таргетологи, вебмайстри та арбитражники трафіку, відомі гуру зі сфери SEO, SMM, PPC, CPA і SERM. Будуть розкриті багато секрети маркетингу і манимейкинга в мережі, в тому числі в кулуарному спілкуванні.
Вартість 1500 гривень при замовленні з сайту "GuruConf".
Треба враховувати, що ціни постійно зростають, а кількість квитків обмежена.