На довиборах у Раду використовуються масована реклама і непрямий підкуп, - Кошель
Непрямим підкупом у КВУ називають так звану "технологію добрих справ"
В ході виборчої кампанії на довиборах у Верховну Раду, які відбудуться 17 липня, найбільш поширеними технологіями агітації стали масове використання політичної реклами і непрямий підкуп виборців. Про це в інтерв'ю РБК-Україна розповів голова Комітету виборців України Олексій Кошель.
"Традиційно на цих виборах будуть ті ж технології, які мали місце раніше. Це масове використання політичної реклами в регіонах, насамперед борди і радіо, на жаль, без цього українська виборча кампанія вже здається нереальною, при тому, що близько 15 років тому вибори в Україні були принципово іншими дешевими і без засилля бордів. Друга технологія - технологія так званих добрих справ, яку ми розцінюємо, як непрямий підкуп виборців", - пояснив Кошель.
За його словами, зараз на всіх округах від імені кандидатів або пов'язаних з ними суспільних структур проводяться роботи з благоустрою, роздаються подарунки для цільових груп, влаштовуються дитячі свята.
"Скажімо, на місцевих виборах 2015 року я не зустрічав округу, де б не реалізовувалася технологія "добрих справ", починаючи від ремонту під'їздів, закінчуючи зеленими насадженнями. Тобто кандидат йшов до виборця не з ідеєю і програмою, а туями, ялинками, фарбою, штукатурними роботами, фактично виконуючи роботу відділу з благоустрою. Зараз та ж ситуація", - підкреслив голова КВУ.
Нагадаємо, 2 липня ЦВК зареєструвала перших 14 офіційних спостерігачів на довиборах в Раду.