Доля: удосконалення тендерного майданчику дозволило "Артемсолі" значно заощадити на закупівлях
ДП "Артемсіль" в результаті ревізії вартості пакувальних матеріалів за контрактами 2015 року провела нові тендери, що призвело до суттєвої економії коштів підприємства.
Про це повідомив в. о. директора ДП "Артемсіль" Володимир Доля.
"Елементарний аналіз минулорічних контрактів показав, що по більшості закупівель ми просто переплачуємо, тому було прийнято рішення відмовитися від старих невигідних контрактів і на початку 2016 року провести нові тендери. В результаті сьогодні ми закуповуємо, наприклад, поліетиленову плівку по 29,1 грн замість 57,6 грн, м'який контейнер з ручками по 110 грн замість 129,6 грн, також знайшлися постачальники, готові продавати дешевше мішки, дисперсію та ін. Економія проти цін, закріплених у контрактах, підписаних керівництвом "Артемсолі" в 2015 році, складає від 4,5% до 50%. Це серйозна економія, оскільки на пакувальні матеріали припадає приблизно 60% всіх закупівель", - заявив він.
За словами керівника, головна мета перегляду контрактів - збільшення зростання рентабельності підприємства.
"Ми працюємо над збільшенням прибутковості підприємства в кількох напрямках - збільшуємо частку прямих продажів готової продукції, беремо участь у тендерах по закупівлі солі держструктурами, вдосконалюємо існуючий тендерний майданчик, розширюємо можливості для нових постачальників", - говорить Доля.
Нагадаємо, як повідомлялося раніше, минулого тижня ДП "Артемсіль" підписало перший прямий контракт на постачання готової продукції з найбільшою в Україні мережею супермаркетів АТБ. Договір передбачає поставку 15 тис. тонн харчової солі з відстрочкою платежу не більше 5 днів. Зазначалося, що першу партію солі в 200 т. держмонополіст відвантажив рітейлору 18 березня 2016 р.