Частка банерної реклами перевищила 50% на українському ринку інтернет-реклами, - дослідження
При цьому на банери в мобільних пристроях довелося 19% від загального обсягу інтернет-ринку реклами
Частка банерної реклами на ринку інтернет-реклами України за підсумками 2016 року склав 51,2%. Про це свідчать дані дослідження, проведеного Інтернет-асоціацією України.
28,7% ринку припадає на частку реклами в відеоплеєрі (pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause). Крім того, на частку In-page video довелося 4,8% ринку, на частку спонсорства - 3%, а решта (12,3%) припадають на частку інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайны, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудиопотоке, інші подібні прояви).
Обсяг українського ринку інтернет-реклами Інау планує озвучити пізніше.
У ході дослідження також вперше були визначені частки мобільного медійної інтернет-реклами. Зокрема, на банери в мобільних пристроях довелося 19% від загального обсягу інтернет-ринку реклами.
Нагадаємо, за підсумками першого півріччя банери становили менше половини інтернет-реклами України.