Михайло Добкін, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 78 млн 324,7 тис. грн.
Михайло Добкін, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 78 млн 324,7 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президент України Добкіна, опублікованому в газеті "Голос України".
З цієї суми на виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Добкін витратив - 532,1 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 70 млн 254,4 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 7 млн 359,2 тис. грн; та на іншу передвиборчу агітацію - 178,9 тис. грн.
У виборчому фонді також залишилися не витраченими 31 грн.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Добкіна проголосували 546 тис. 138 виборців (або 3,03%). Таким чином, на кожен отриманий Добкінис голос прийшлося по 143 грн 41 коп. з витрачених ним на вибори 78,3 млн грн.