У Дніпрі вимагають від Кабміну забезпечити початок реконструкції місцевого аеропорту
Уряд просять допомогти Ярославському побудувати новий аеропорт
Депутати міської ради Дніпра підтримали петицію городян про будівництво нового аеропорту і звернулися до Кабінету міністрів України з проханням виділити кошти з держбюджету на реконструкцію злітно-посадкової смуги аеродрому. Про це йдеться в повідомленні на сайті міськради.
У зверненні депутатів міськради Дніпра зазначається, що місто, будучи великим діловим і промисловим центром України, "залишається без належного авіасполучення".
"Наприклад, переліт з Дніпра в Київ, коштує дорожче, ніж переліт з Києва в Копенгаген або Лондон. Тому більшість жителів нашого міста змушені витрачати додаткові кошти", - йдеться в повідомленні.
Міжнародний аеропорт Дніпра закритий для більшості перевізників, скоротив кількість рейсів і перебуває в неналежному стані, що згубно впливає на економічний розвиток регіону і країни в цілому, описують ситуацію автори звернення до уряду. Таким чином, депутати міськради Дніпра підтримали ініціативу мера міста Бориса Філатова, який виступає за залучення приватного інвестора для зведення сучасного терміналу аеропорту і домагається, щоб уряд виділив гроші на реконструкцію злітно-посадкової смуги (як об'єкта стратегічного, цивільного і військового призначення).
У своєму зверненні міський депутатський корпус Дніпра нагадує, що приватний інвестор для будівництва нового аеровокзалу є.
Власник і президент групи DCH Олександр Ярославський раніше заявив, що має намір створити в Дніпрі аеропорт того ж рівня, що і в Харкові - і навіть більшої "потужності". Передбачається, що базова пропускна здатність аеропорту в Дніпрі складе до 3,5-4 млн осіб — це на порядки більше того пасажиропотоку, який місцевий аеропорт може обслужити зараз.
"Я б взяв 2,5-3 роки – з моменту, як тільки перша лопата застромиться. Я думаю, три тисячі робочих на об'єкт ми можемо вивести. Надмірностей ми не будемо влаштовувати, але не пошкодуємо грошей (десь близько 60-70 млн доларів)", — розповів Ярославський.
"Злітної смуги немає. Вона в жахливому стані, - описав стан аеропорту Дніпра в одному Володимир Омелян, міністр інфраструктури України. - Потрібно повністю будувати новий. Термінал там теж поганий. Публічне зобов'язання про те, що готовий побудувати термінал за свій рахунок, дав Ярославський. Держава починає будувати злітну смугу, Ярославський — термінал".
14 вересня Кабінет міністрів України схвалив проект бюджету-2019 і направив його на розгляд Верховної ради та президента України. Звернення депутатів Дніпровського міськради передбачає, що в документі має бути передбачено фінансування будівництва злітно-посадкової смуги місцевого аеропорту.
Міжнародний аеропорт Харкова, поряд з іншими об'єктами інфраструктури міста, був побудований групою компаній DCH Олександра Ярославського в рамках підготовки "першої столиці" до проведення Чемпіонату Європи з футболу в 2012 році (Євро-2012). Загальний обсяг інвестицій бізнесмена в проект, включаючи будівництво нового аеровокзального комплексу та реконструкцію старого, склав понад 107 млн доларів. Держава інвестувала порівнянну суму в реконструкцію знаходиться в держвласності аеродрому.
Зараз Міжнародний аеропорт "Харків" входить у авторитетний міжнародний рейтинг ACI EUROPE, який складає Міжнародна рада аеропортів. Сьогодні в переліку авіакомпаній, що здійснюють регулярні міжнародні авіарейси з Харкова, лідери міжнародних пасажирських авіаперевезень, серед яких Wizz Air, Turkish Airlines, Georgian Airlines, SkyUp, JoinUp, FlyDubai і багато інших інші.