Дистанційними сервісами "Житомиргазу" скористалися 225 тис. споживачів
"Житомиргаз" третій рік поспіль створює нові способи зв'язку
ПАТ "Житомиргаз" третій рік поспіль створює нові способи зв'язку і розвиває дистанційний формат спілкування із споживачами. Серед них – введення "Особистого кабінету" на сайті 104.ua, короткого номера 7104 для смс-повідомлень, телефонної лінії Контакт-центру з автовідповідачем і електронної пошти, повідомляє прес-служба компанії.
Тільки за чотири місяці цього року всіма видами сервісів вже скористалося 225 тис. споживачів газу Житомирської області.
У 2017 році клієнти ПАТ "Житомиргаз" змінили свій вибір каналів обслуговування на користь дистанційних сервісів.
"Багатофункціональність і різноманітність каналів комунікації дозволила споживачам отримувати комплексне обслуговування. Так, з появою онлайн-сервісів кожен клієнт компанії може, не витрачаючи багато часу, передавати показання лічильника, вносити оплату, контролювати і перевіряти всі дані по особовому рахунку, а також звернутися в компанію онлайн або записатися на прийом", – зазначає начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль.
Найзручнішим способом спілкування з ПАТ "Житомиргаз" для користувачів інтернетом залишається "Особистий кабінет".