ua en ru

Дистанційними сервісами "Житомиргазу" скористалися 225 тис. споживачів

Дистанційними сервісами "Житомиргазу" скористалися 225 тис. споживачів Дистанційними сервісами "Житомиргазу" скористалися 225 тис. споживачів

"Житомиргаз" третій рік поспіль створює нові способи зв'язку

ПАТ "Житомиргаз" третій рік поспіль створює нові способи зв'язку і розвиває дистанційний формат спілкування із споживачами. Серед них – введення "Особистого кабінету" на сайті 104.ua, короткого номера 7104 для смс-повідомлень, телефонної лінії Контакт-центру з автовідповідачем і електронної пошти, повідомляє прес-служба компанії.

Тільки за чотири місяці цього року всіма видами сервісів вже скористалося 225 тис. споживачів газу Житомирської області.

У 2017 році клієнти ПАТ "Житомиргаз" змінили свій вибір каналів обслуговування на користь дистанційних сервісів.

"Багатофункціональність і різноманітність каналів комунікації дозволила споживачам отримувати комплексне обслуговування. Так, з появою онлайн-сервісів кожен клієнт компанії може, не витрачаючи багато часу, передавати показання лічильника, вносити оплату, контролювати і перевіряти всі дані по особовому рахунку, а також звернутися в компанію онлайн або записатися на прийом", – зазначає начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль.

Найзручнішим способом спілкування з ПАТ "Житомиргаз" для користувачів інтернетом залишається "Особистий кабінет".