Головні рекламні виставки України REX і T-REX оголошують війну фейкам і "глянцю" віртуальності, які сьогодні поглинають розум, душі, бізнес. З 19 по 21 вересня у ВЦ "КиївЕкспоПлаза" фахівців у галузі реклами і маркетингу очікує повне занурення в життя рекламного ринку — реальні компанії, обладнання, продукти і матеріали можна буде оцінити на смак, запах і колір, скріпити угоду теплим рукостисканням і, звичайно ж, обійняти Динозавра на удачу.
"Життя чи смартфон?" — це запитання реальність ставить сьогодні перед кожним з нас. Ще п'ять років тому було важко уявити, що все життя може зосередитися в невеликому металевому ящичку з виходом в Інтернет. Instagram, Google, Trello, Outlook, Viber, CoinKeeper, AliExpress тощо реалізують практично всі наші потреби за пірамідою Маслоу. Ми страждаємо від номофобії, кіберхондрії, синдрому фантомного дзвінка, "ефекту Google" і "Facebook-депресії". Кожен крок ми фіксуємо, ретушуємо і виставляємо напоказ. Нашу самооцінку визначають "лайки", затишок — наявність Wi-Fi, душевну рівновагу — телефон під рукою. Віртуальний світ підміняє живе спілкування, пожирає час, зменшує продуктивність. З цифрами і фактами, що розкривають масштаби руйнівного впливу "безконтрольного споживання" Інтернету та смартфонів, можна ознайомитися за посиланням: www.rex.ua/?pid=175.
Брехня — ще одна епідемія сучасності, що розноситься мережами. Пабліки цитують фейкові новини, які отримують тисячі репостів і жваве обговорення в мережі. Брехня, що поширюється через користувачів, які довіряють одне одному, досить часто підміняє правду. Люди схильні відкидати об'єктивні факти на користь емоцій і особистих переконань. Згідно з дослідженням Крейга Сільвермана, головного редактора BuzzFeedNews (Канада), проведеного у Facebook, до кінця 2016 року цитування справжніх новин з великих сайтів знизилося з 12 до 7 млн. Останні президентські вибори в США і Brexit у Британії продемонстрували, як фейки впливають на історію держав.
Оргкомітет REX/T-REX 2017 закликає рекламістів, маркетологів та PR-ників на три дні, з 19 по 21 вересня, залишити мережу і вийти на виставку, де вирує життя рекламної галузі. Тут — очі в очі, рука в руці, келих до келиха, тому обдурити складнішеJ Підхопивши позитивну тенденцію весняних виставок, REX/T-REX 2017 демонструє зростання за усіма показниками. За місяць до старту події обсяги виставки вже перевищили минулорічні. Площа стендів у середньому збільшилася на 67%, концептуальні експозиції змінюють економ-формати, компанії готуються вражати уяву відвідувачів у найкращих традиціях 2008 року.
Триває і якісний розвиток виставки — цього року REX/T-REX порадує учасників та відвідувачів новою експозицією сувенірної та ексклюзивної упаковки REX Pack. Розширюється асортимент і кількість представленого обладнання та матеріалів, компанії опановують нові сфери бізнесу, зростає частка виробничих компаній. LPS, "Анкор", "Євросувенір", "Інтегра", "Мандарин", "Медіапринт", "Орлі Трейд", "Рив'єра", "Флексгруп Україна", "Юсон" і ще більше сотні компаній готуються задовольняти будь-які запити рекламного ринку.
На REX/T-REX повертаються іноземці — особливо помітний підвищений інтерес з боку європейських компаній. Відкрив продажу площ REX 2017 відомий європейський виробник архітектурних і дизайнерських плівок з Люксембургу SOLAR SCREEN, вперше на виставку груповим стендом вийшли компанії з Італії, активно цікавляться виставкою компанії з Казахстану, Німеччини, Польщі, Туреччини.
REX REAL розвернеться з 19 по 21 вересня у ВЦ "КиївЕкспоПлаза". Подробиці, новини, запрошення — на www.rex.ua, www.t-rex.ua і www.facebook.com/REX.UA.