Динаміка і глобалізація. Баядера груп готує світову експансію
- Оборот холдингу – 6,5 млрд грн, приріст склав 14%
- Сплачені податки – 2,95 млрд грн, з яких акцизний збір склав 2,13 млрд грн
- Експорт - 660 тис дал, що на 44% краще за показник попереднього року
- В т. год. Duty Free - 191 тис дал, дворазове збільшення обсягів реалізації, №1 в Україні
- Імпорт - 658 тис дал, приріст склав 17% в дав і 30% в грн
- Інвестиції у виробництво - 35 млн грн, з яких 10 млн грн збільшення площ виноградників і 25 млн грн на автоматизацію та інноваційні виробничі рішення
- Маркетинг - відкрито 3 нові алкогольні категорії і створено 5 брендів.
Баядера Груп підтверджує статус найбільшого алкогольного холдингу Східної Європи.
Послідовні кроки в стратегічному розвитку всіх напрямків компанії, правильні рішення в операційному та фінансовому секторі, сміливі маркетингові ходи дають позитивну динаміку на ринку.
Національна Горілчана Компанія десятий рік поспіль займає перше місце в Україні у виробництві та реалізації горілчаної продукції з часткою ринку 32,4% (ГСАТ). У 2017 році, підприємство разлило 83 млн пляшок 0,5 л. Вагомі інвестиції в автоматизацію та інновації виробничих процесів дозволили випуск нових брендів з унікальними рецептурами: коктейльна горілка Fresh Shot, горіховий бітер Jarovska, апельсиновий аперитив Spruzzo.
Виноробне і виноградарське об'єднання компаній Коблево, володіючи найбільшими площами виноградників в Україні, продовжує інвестувати в сировинну базу. Слідуючи пріоритету якості і натуральності продукції в 2016-2017 роках було висаджено 148 га нових саджанців винограду, а загальний врожай сумарно по підприємствам у 2017 склав 9,8 тис тонн винограду, що на 16% більше попереднього року. Ефективний вектор розвитку дозволив збільшити експорт в 5 разів і склав 25 млн грн. Рекордним є кількість нових розроблених рецептур ординарних тихих та ігристих вин - понад 30 видів. ПАТ Коблево займає перше місце в Україні з часткою ринку 12% у винах (реалізація ГСАТ) і 48% у вермутах (RTRI).
Миколаївський Коньячний Завод збільшив на 10% обсяги виробництва та реалізації коньяків і бренді. За підсумками 2017 підприємство зайняло частку 12% ринку (реалізація ГСАТ). Основні інвестиції були спрямовані на збільшення ємнісного парку під закладку коньячних спиртів.
Експортний напрямок залишається пріоритетним у розвитку холдингу. Частка НЦК в експорті горілки становить 23,6%. Значне збільшення обсягів поставок (+ 44% до 2016) зумовлено відкриттям нових ринків збуту в країнах Азії та Америки, а також концентрацією зусиль у форматах Duty Free. Географія експорту налічує понад 30 країн світу, за поточний рік були реалізовані контракти в Англії, Нової Зеландії, Тайвані і Мартініці.
Імпорт продемонстрував чималі кроки вперед. Загальне зростання обсягів реалізації склав 17% в далах і 30% в грн. Портфель імпорту налічує вже понад 80 брендів. Найбільшого успіху було досягнуто в продажі брендів Diageo + 40%, Rémy Cointreau + 27%, Moët Hennessy + 20% у грошовому еквіваленті.
Маркетинг. Глибокі аналітичні дослідження ринку і споживачів, інноваційні смакові рішення в команді з технологами виробництв, злагоджений старт дистрибуції та ефективне рекламне просування дозволили відкрити нові алкогольні категорії і створити нові бренди.
СЕО Баядера Груп Анатолій Корчинський:
- У 2018 році стратегічні плани холдингу залишаються надзвичайно амбітними. Велику увагу ми будемо приділяти розвитку експорту та експансії в нових країнах, освоєння нових алкогольних категорій в Україні, створення сучасних брендів. У найближчих планах - активне просування на ринках Азії та США. Це стосується як вже існуючих брендів, так і запуску спеціальних - під окремі країни. Мова йде не тільки про горілку, але і про інші види алкоголю, тому що ми накопичили величезну експертизу щодо створення успішних брендів в Україні і тепер час активно рухатися за її межі. Незмінним пріоритетом у роботі залишаться висока якість продукції, інтеграція нових рішень і розвиток компанії в Україні та за її межами.