ua en ru

Що робити у разі викрадення телефона: Держспецзв'язку дало п'ять головних порад

Що робити у разі викрадення телефона: Держспецзв'язку дало п'ять головних порад Фото: у разі викрадення телефона треба виконати п'ять головних дій (Віталій Носач, РБК-Україна)

У випадку викрадення мобільного або його втрати необхідно виконати п'ять головних дій. Вони допоможуть убезпечити особисту інформацію.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram-канал Держспецзв'язку.

П'ять головних порад

  • По-перше, у випадку втрати мобільного, щоб убезпечити свою інформацію, потрібно повідомити про викрадення своєму оператору, щоб він заблокував SIM-картку.
  • По-друге, треба звернути увагу на те, що зазвичай оператори просять надати додаткову інформацію, наприклад, PUK-код чи номери, на які ви найчастіше дзвонили тощо. Майте її під рукою.
  • Також необхідно змінити за можливості паролі до всіх своїх облікових записів (Google, соцмережі, онлайн-банкінг, "Дія" та інші) через інший пристрій.
  • Крім того, заблокуйте банківські картки, на яких є гроші та встановлені кредитні ліміти, щоб зловмисники не змогли скористатися вашими фінансами. Для цього треба звернутися на гарячу лінію вашого банку, у відділення або скористайтеся інтернет-банкінгом.
  • Обов’язково звернутися з відповідною заявою до поліції.

Нагадаємо, нещодавно кіберполіція викрила злочинну групу, яка займалася шахрайством в інтернеті. Під виглядом європейських соціальних виплат зловмисники вкрали в українців понад 100 млн гривень.

Додамо, також ми публікували кілька простих правил, які допоможуть вам запросто виявити шкідливий ресурс, де мешкають шахраї.

Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.