Експерт впевнена, що логістичні послуги в Україні представлені на досить високому рівні
Голова фінансової компанії "Леогеймінг Пей" (CEO LeoGaming) Альона Дегрік прокоментувала зростання використання українцями інтернет-магазинів для покупок. Про це повідомляє її прес-служба.
Раніше була опублікована статистика "Нової пошти" про використання поштових послуг в сфері e-commerce. В ній оператор, зокрема, прозвітував про серйозне зростання кількості відправлень - за 7 місяців він склав 27% в порівнянні з таким же періодом 2017 року. Це вкотре підтверджує тенденцію на активний розвиток цифрового рітейлу та електронної комерції.
"Логістичні послуги в Україні представлені на досить високому рівні - часом навіть краще, ніж в країнах ЄС, в яких немає гострої конкуренції в ритейлі завдяки домінуванню глобальних маркетплейсів. Це розуміє і приватний сектор, і активно оновлюється "Укрпошта", яка активно покращує свої послуги та співпрацює з лідерами ринку - взяти, приміром, їх колаборацію з Rozetka у Головпоштамті. Всі хочуть постійне місце серед пулла часто використовуваних послуг вітчизняних клієнтів", - пояснює Дегрік.
На думку експерта, електронна комерція в Україні ще дуже далека від межі свого розвитку - як в частині відновлення економічних показників після найбільш гострої фази кризи, так і в плані загального проходження світовим практикам digital-ритейлу. Але до цього факту, вважає Дегрік, краще ставитися як до можливості - створення або розвиток свого проекту або перерозподілу конкурентних позицій.
"Опубліковані "Новою Поштою" показники - явний доказ того, що реальні доходи українців ростуть і що вони розширюють свою споживчу корзину, дозволяючи собі більше. За 7 місяців пройшло 19,2 млн відправлень - але це просто цифра, яка може вражати хіба що кількістю. Краще звернутися до аналітики - 55% зростання забезпечили beauty-продукція: косметика, парфумерія. На 40% зросли купівлі електроніки, на третину - автозапчастини. Ми говоримо не про товари першої необхідності, а саме про товари із середнім і високим середнім чеком. Про усвідомлених покупках, а не емоційних. Клієнти обирають інтернет-магазини не тільки через вигоду і зручність, а й тому, що це стало методом покупок за замовчуванням. І те, що інфраструктура рітейлу поліпшується - відмінний знак для всього ринку", - резюмувала Дегрік.