Data driven marketing for e-commerce
2-3 грудня відбудеться дводенний інтенсив про використання іноваційних технологій у сфері аналітики, big data, data science та machine learning для e-commerce бізнесів – Data driven marketing for e-commerce
Серед спікерів інтенсиву – провідні e-commerce-спеціалісти та IT-спеціалісти із Deloitte, METRO Cash&Carry, Netpeak, Promodo, Septa та інших компаній, що поділяться власним досвідом та кейсами використання даних у маркетингу.
Для кого цей інтенсив?
- Для власників та ТОП-менеджерів онлайн-бізнесів, котрі мають бажання використовувати інновації для збільшення прибутку.
- Для маркетологів, що прагнуть глибше розібратися в data-driven маркетингу.
- Для аналітиків та data scientist, що бажають навчитися краще працювати з маркетинговими даними та онлайн-бізнесами.
Що буде на інтенсиві?
- Навчання data-driven маркетингу від спеціалістів українських та міжнародних компаній: Deloitte, METRO Cash&Carry, Цитрус, Netpeak, Promodo, Septa та інших.
- 2 майстер-класи: з професійної візуалізації даних та з data science алгоритмів для маркетингу. Ви самостійно будете візуалізувати дані та створювати алгоритми. Ніяких специфічних знань із програмування не протібно. Усе необхідне ви вивчите протягом курсу.
- Кейси лідерів ринку.
Придбати квитки та ознайомитись із програмою інтенсиву ви можете на сайті –