ua en ru

Credit Suisse допоможе інвестувати в акції компаній, лояльних до ЛГБТ-спільноти

Американська філія інвестиційного банку Credit Suisse вирішив заробити на ЛГБТ-спільноти (лесбіянки, геї, бісексуали, трансгендери) з подачі своїх гомосексуальних співробітників. Клієнти банку з капіталом від 2 млн дол. зможуть інвестувати в акції з пулу 26 лояльних до секс-меншин компаній.

Американська філія інвестиційного банку Credit Suisse вирішив заробити на ЛГБТ-спільноти (лесбіянки, геї, бісексуали, трансгендери) з подачі своїх гомосексуальних співробітників. Клієнти банку з капіталом від 2 млн дол. зможуть інвестувати в акції з пулу 26 лояльних до секс-меншин компаній.

Підставою для включення тієї або іншої компанії в пул високе значення індексу трансгендерної рівності на робочому місці, який публікує міжнародна організація Human Rights Campaign.

"Цей підхід ширше, ніж просто спроба вийти на нову демографічну групу", - пояснив глава підрозділу Credit Suisse з торгівлі акціями Тім О ' Хара.

За підрахунками експертів, в 2012 р. платоспроможний попит американського ЛГБТ-спільноти склав майже 800 млрд дол. Щоб максимально використовувати цей попит, американські банки все частіше створюють спеціальні підрозділи.

За словами віце-президента Merrill Lynch Private Wealth Management Білла Морана, у ЛГБТ "специфічні запити", ніж у груп, об'єднаних за етнічною чи демографічною ознакою. Наприклад, більшість інвесторів з нетрадиційною орієнтацією стверджують, що не будуть вкладати гроші в компанію, яка славиться нетерпимістю до геїв.

Специфіку переваг обіцяє врахувати і Credit Suisse, який вже повідомив, що не має наміру зупинятися на пулі з 26 блакитних фішок для ЛГБТ. На базі того ж індексу Human Rights Campaign інвестбанк створить спільний індекс, куди увійде вже 201 компанія з толерантним внутрішнім трудовим кодексом, який, наприклад, передбачає медичну страховку для співробітників, які вирішили змінити стать.

За даними Human Rights Campaign, в число кращих роботодавців для геїв і лесбіянок входять American Express, Goldman Sachs, Citigroup, Nike, Gap, Chevron, Pfizer, Avon, Apple і Google.


Відзначимо, що Чистий прибуток одного з найбільших швейцарських банків Credit Suisse (що припадає на частку акціонерів материнської компанії) в II кварталі 2013 р. підвищилася на 33% і склала 1,045 млрд швейцарських франків (1,1 млрд дол.) проти 788 млн франків, отриманих в II кварталі 2012 р.

Також, чистий виторг групи Credit Suisse в II кварталі зросла на 12% і склав 7,03 млрд швейцарських франків (7,5 млрд дол.) проти 6,26 млрд франків за аналогічний період роком раніше.

Credit Suisse - один з найбільших і найстаріших банків Європи (заснований у 1856 р.). Група спеціалізується на обслуговуванні заможних приватних клієнтів та інвестиційно-банківських послугах. Загальна кількість співробітників Credit Suisse перевищує 47 тис. чоловік. Активи під управлінням банку склали 1,25 трлн швейцарських франків (1,3 трлн дол.) на кінець 2012 р. - за цим показником банк посідав четверте місце в світі.