Чисті збитки (доступні для розподілу серед акціонерів) одного з найбільших у світі виробників споживчої електроніки - японської Sony Corp. за I квартал 2012-2013 фінансового року, що завершився 30 червня 2012 р., виросли в 1,6 разу і склали 24,6 млрд ієн (314 млн дол.), тоді як за аналогічний квартал роком раніше компанія отримала чисті збитки у розмірі 15,5 млрд ієн. Такі дані наводяться в звіті Sony.
Виручка японської корпорації від продажів і операцій за звітний період склала 1,515 трлн ієн (19,38 млрд дол.), що на 1,4% вище за показник річної давності на рівні 1,494 трлн ієн. Операційний прибуток Sony склав 6,3 млрд ієн (80 млн дол.) проти операційного прибутку у розмірі 27,5 млрд ієн роком раніше (зниження більш ніж в 4 рази). Аналітики, опитані Reuters, прогнозували значення показника операційного прибутку на рівні 17,6 млрд ієн (225 млн дол.).
Останнім часом японська корпорація Sony зазнає труднощів (компанія фіксує збитки вже четвертий рік підряд). Сукупні чисті збитки Sony, Panasonis і Sharp за підсумками 2011-2012 фінансового року (завершився 31 березня с. р.) перевищили 20 млрд дол. Такі невтішні результати обумовлені втратами підрозділу з виробництва рідкокристалічних панелей (LSD-моніторів) на тлі зниження попиту на них, а також зміцненням ієни, яке робить експорт менш прибутковим.
Sony знизила прогноз по операційному прибутку на поточний фінансовий рік до 130 млрд ієн (1,6 млрд дол.) проти прогнозу аналітиків на рівні 139 млрд ієн (1,77 млрд дол.).
Компанія Sony була заснована в 1946 р. і є одним з провідних виробників електроніки в світі. Sony випускає аудіо- і відеопрогравачі, mp3-плєєри, DVD-програвачі, телевізори, монітори і електронні компоненти. Серед продуктів компанії такі бренди, як VAIO, Bravia і Walkman. За період з 2005 р. капіталізація компанії скоротилася майже на 60%.