Чистий прибуток російської інтернет-компанії "Яндекс" по US GAAP за 2011 р. збільшився в порівнянні з 2010 р. на 51% і склав 5 млрд 773 млн руб. (179,3 млн дол.), йдеться в матеріалах компанії. Скоригований чистий прибуток "Яндекса" також збільшився на 51% - до 6 млрд 3 млн руб. (186,5 млн дол.).
Виручка інтернет-компанії за 2011 р. виросла на 60% - до 20 млрд 33 млн руб. (622,2 млн дол.). Виручка за вирахуванням винагороди партнерам збільшилася на 56% і склала 17 млрд 35 млн руб. Операційний прибуток виріс на 46% - до 7 млрд 34 млн руб. (218,5 млн дол.). Скоригований показник EBITDA збільшився на 50% і склав 9 млрд 237 млн руб. (286,9 млн дол.).
В цілому за 2011 р. число рекламодавців зросло на 44%, перевищивши 270 тис. Виручка компанії від реклами збільшилася на 61%.
За словами гендиректора компанії Аркадія Воложа, частка "Яндекса" на російському пошуковому ринку залишається стабільною і складає 59-60%.
"Яндекс" є однією з найбільших російських IT-компаній і сьомим пошукачем світу за кількістю оброблених запитів. "Яндекс" з'явилася в 1997 р. 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши таким чином на міжнародний рівень. 24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу "A" почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market. В рамках IPO було розміщено 52,174 тис. акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і ряду її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.
Нагадаємо, наприкінці минулого року компанія "Яндекс" оголосила про підписання партнерської угоди з компанією Sаmsung про співпрацю у сфері мобільного інтернету.