Чистий прибуток медіагрупи United Media Holding (UMH) в 2012 р. зріс більш ніж в 13 разів - до 16,3 млн дол., виручка зросла на 34,6% - до 151,6 млн дол., EBITDA - на 86,8% - до 28,7 млн дол. Про це пише "Комерсант-Україна" з посиланням на дані аудованої фінансової звітності UMH, які опинилися в розпорядженні видання.
UMH - найбільший український медіахолдинг, проданий нещодавно групі ВЕТЕК, розкрив свої фінансові показники за 2012 р. Останній раз компанія публікувала фінансові показники за 2010 р. Сьогодні холдинг був оцінений вкрай дорого - в 14,2-14,6 EBITDA.
У холдингу таку динаміку пояснюють насамперед зростанням бізнесу. У 2011 р. UMH спільно з Петром Порошенком купив радіостанцію "Наше радіо" та видавничий дім KP Media (журнал "Кореспондент", сайт korrespondent.net та портал bigmir.net), отримав контроль над інтернет-порталом i.ua, запустив щомісячний журнал Forbes.
У червні цього року основний акціонер UMH Борис Ложкін оголосив про продаж 98% холдингу групі компаній ВЕТЕК, офіційним власником якої є харківський бізнесмен Сергій Курченко. В інтерв'ю Forbes Курченко заявив, що вже перерахував в рамках розрахунку за UMH половину суми - 170-175 млн дол. Таким чином, сума операції складає 340-350 млн дол., а з урахуванням раніше озвученого паном Ложкіним боргу компанії - 70 млн дол. - весь актив був оцінений в 410-420 млн дол.
Джерело видання в UMH зазначає, що розмір другого траншу від ВЕТЕК залежить від фінпоказників медіагрупи за підсумками 2013 р. і досягнення домовленостей з викупу часток у міноритаріїв в окремих проектах, проте визнає, що вищеназвана сума близька до реальної.
Висока вартість UMH може бути обумовлена сильними позиціями холдингу на ринку друкованої преси (перше місце за охопленням аудиторії в Україні; дані TNS Ukraine) і радіо (друге місце; GfK Ukraine). Хоча, за оцінками рекламних агентств, доходи друкованої преси від розміщення реклами в I півріччі впали на 30-35%, а доходи радіо показали нульову динаміку.
Читайте також: UMH Group на 50% придбаний за позикові кошти, - Курченко