Чистий прибуток швейцарського виробника товарів розкоші Richemont за шість місяців 2013 р. склав 1 млрд 185 млн євро, що на 10% більше аналогічного періоду минулого року. Про це повідомляє Reuters.
Крім того, операційний прибуток, у зв'язку з ослабленням курсів долара США і японської ієни призвело до зниження операційного прибутку за півроку на 1%. Продажу до кінця вересня зросли на 9%, згідно з прогнозами, а в жовтні збільшення склало 12%.
Також Richemont воліла не позбуватися від неефективних брендів, таких як виробник шкіряних сумок Lancel, ніж засмутила аналітиків, які чекали від компанії швидких рішень.
Замість цього компанія, якій належать ювелірний бренд Cartier і часовий IWC, спробує вдихнути нове життя у відстаючі підрозділи, у тому числі виробників чоловічого одягу Dunhill і письмового приладдя Montblanc, протягом 2-3 років.
Головні напрямки бізнесу групи - ювелірний і вартовий, на які припадає 80% продажів, поліпшили показники за шість місяців, тоді як операційний прибуток Montblanc впала на 55%.
Compagnie Financiere Richemont SA - швейцарська холдингова компанія спеціалізується у виробництві предметів розкоші. Компанія заснована в 1988 р. південноафриканським підприємцем Йоханом Рупертом. Richemont відносять свої інтереси до чотирьох галузях: ювелірні прикраси, виробництво годинників, письмового приладдя, а також одягу і вогнепальної зброї. Компанія має лістинг на біржах швейцарська Біржа і Фондова Біржа Йоганнесбурга. Compagnie Financiere Richemont SA восьма за величиною компанія, за якою розраховується індекс Swiss Market Index, і третя за величиною обороту серед компаній виробників предметів розкоші після своїх основних конкурентів LVMH Moet Hennessy - Louis Vuitton SA і PPR С.А.