Чистий прибуток PepsiCo в II кварталі 2012 р. скоротився на 21% - до 1,5 млрд дол
Чистий прибуток провідного американського виробника напоїв і продуктів харчування PepsiCo Inc. (за вирахуванням частки міноритаріїв групи) в II кварталі 2012 р. знизився на 21% - до 1,49 млрд дол. порівняно з прибутком у розмірі 1,89 млрд дол., отриманого за аналогічний період 2011 р. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-реліз корпорації. Фінансовий квартал PepsiCo завершився 16 червня 2012 р., тобто трохи не збігається з календарним.
Чистий прибуток PepsiCo за звітний період склав 16,46 млрд дол., що на 2% менше аналогічного показника роком раніше (16,83 млрд дол.). Операційний прибуток компанії зменшився на 14% - до 2,38 млрд дол. (роком раніше - 2,75 млрд дол.).
Скоректований прибуток на акцію PepsiCo в II кварталі склав 1,12 дол., перевищивши консенсус-прогноз аналітиків, опитаних Reuters (1,09 дол./акція), тоді як виручка трохи не дотягла прогнозу експертів.
Нагадаємо, чистий прибуток PepsiCo в 2011 р. виріс до 6,443 млрд дол.
Компанія PepsiCo - другий за величиною в світі виробник продуктів харчування і напоїв. У портфелі компанії - такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda, Tropicana, lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах. PepsiCo Inc. володіє 100% акцій "Вімм-Білль-Данн Продукти Харчування" (ВБД ПП), консолідованих у вересні 2011 р.