Чистий прибуток американської корпорації PepsiCo Inc., що припадає на частку акціонерів материнської компанії, у III кварталі 2013 р. виріс на 0,6% і склав 1,913 млрд дол. проти 1,902 млрд дол., отриманих у III кварталі 2012 р.
Чистий прибуток американської корпорації PepsiCo Inc., що припадає на частку акціонерів материнської компанії, у III кварталі 2013 р. виріс на 0,6% і склав 1,913 млрд дол. проти 1,902 млрд дол., отриманих у III кварталі 2012 р. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі PepsiCo.
Чиста виручка компанії за звітний квартал досягла 16,9 млрд дол., що на 1,5% перевищує аналогічний показник минулого року на рівні 16,7 млрд дол. Операційний прибуток знизився на 1% - до 2,78 млрд дол. проти 2,80 млрд дол. роком раніше.
Квартальний прибуток у розрахунку на акцію PepsiCo за вирахуванням ряду особливих статей склала 1,23 дол., перевищивши консенсус-прогноз аналітиків, опитаних Reuters, на рівні 1,17 дол./акція.
Котирування PepsiCo на торгах premarket до відкриття регулярної сесії в США ростуть на 0,8% після публікації звітності.
У своєму прогнозі виробник безалкогольних напоїв підтвердив, що чекає зростання чистого прибутку на 7%, за умови, що валютні курси залишаться незмінними. Компанія також повідомила, що плани зі скорочення витрат на виробництво на 900 млн дол. в поточному році і на 3 млрд дол. у 2014 р. залишаються в силі, передає "Росія 24".
Як повідомлялося, у II кварталі прибуток харчового гіганта PepsiСo зріс на 35% - до 2,01 млрд дол., що відповідало 1,28 дол. на акцію. За січень-березень ц.р. чистий прибуток PepsiCo знизився на 5% - до 1,08 млрд дол.
У 2012 р. чистий прибуток PepsiCo скоротився на 4% - до 6,18 млрд дол., або 3,92 дол. на акцію, у той час як виручка впала на 1,5%, до 65,49 млрд дол.
Компанія PepsiCo - найбільший в світі виробник снеків і другий найбільший виробник газованих напоїв після Coca-Cola. У портфелі компанії такі відомі бренди, як Pepsi, Mirinda, Tropicana, Mountain Dew, Lipton Ice Tea, lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах. У Росії PepsiCo також володіє такими соковими брендами, як "Фруктовий сад", "Тонус", "Я", "Улюблений". У 2011 р. PepsiCo завершила придбання 100% російського виробника соків і молочної продукції "Вімм-Білль-Данн Продукти Харчування".