Чистий прибуток американської корпорації PepsiCo Inc. (що відноситься до материнської компанії) у I кварталі 2011 р. впала на 20% і склала 1,14 млрд дол. проти 1,43 млрд дол., отриманих в I кварталі 2010г. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі PepsiCo, повідомляє РБК.
В той же час операційний прибуток PepsiCo в I кварталі виріс в два рази і склав 1,73 млрд дол., тоді як роком раніше даний показник був зафіксований на відмітці 840 млн дол. Чистий виторг компанії збільшився на 27% - до 11,94 млрд дол. - з 9,37 млрд дол.
Звітний фінансовий квартал PepsiCo завершився 19 березня 2011 р.
Не дивлячись на зниження чистого прибутку, квартальні показники PepsiCo перевершили чекання ринку. Скоректований прибуток на акцію склав 0,74 дол. при консенсус-прогнозі аналітиків 0,73 долл./акция (Thomson Reuters). Виручка PepsiCo (11,94 млрд дол.) також перевищила консенсус-прогноз (11,71 млрд дол.).
У матеріалах компанії наголошується, що зростання квартальної виручки, скоректоване на придбання боттлинговых активів, склало 7%, з яких 2 процентних пункту забезпечила покупка російського виробника "Вімм-Білль-Данн".
Нагадаємо, на початку лютого 2011 р. PepsiCo завершила операцію з придбання 66% акцій російського виробника молочних продуктів, соків, мінеральної води і дитячого харчування ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" (ВБД ПП) за 3,8 млрд дол. В результаті операції доля PepsiCo в капіталі ВБД ПП виросла приблизно до 77% (PepsiCo паралельно викупляла папери ВБД ПП в Нью-Йорку). В кінці лютого ц.р. американська компанія виставила оферту на викуп решти 23% акцій "Вімм-Білль-Данна". Пропозиція дійсна до другої половини травня 2011 р.
Компанія PepsiCo - один з найбільших світових виробників продуктів харчування і напоїв. У портфоліо компанії такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda, Tropicana, Lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах.