Чистий прибуток PepsiCo у 2010 р. виріс на 6% - до 6,32 млрд дол
Чистий прибуток американської корпорації PepsiCo Inc. (Що відноситься до материнської компанії) в 2010 р. збільшилася на 6% і склала 6,32 млрд дол проти 5,95 млрд дол., отриманих у 2009 р. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі PepsiCo., передає РБК.
Операційний прибуток в 2010 р. виріс на 4% і склала 8,33 млрд дол., тоді як роком раніше даний показник був зафіксований на рівні 8,04 млрд дол. При цьому чиста виручка PepsiCo за підсумками року збільшилася на 34% - до 57,84 млрд дол. проти 43,23 млрд дол., отриманих за 2009 р.
У IV кварталі 2010 р. чистий прибуток PepsiCo склав 1,37 млрд дол. - на 5% менше аналогічного показника IV кварталу 2009 р. (1,43 млрд дол.) Між тим операційний прибуток у жовтні-грудні 2010 р. збільшився на 10% - з 2,03 млрд дол. до 2,23 млрд дол., а чиста виручка стала більше на 37% (18,16 млрд дол. проти 13,3 млрд дол.).
Звітний фінансовий рік PepsiCo завершився 25 грудня 2010 р.
На початку лютого 2011 р. PepsiCo завершила операцію з придбання 66% акцій російського виробника молочних продуктів, соків, мінеральної води та дитячого харчування ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" за 3,8 млрд дол. Протягом місяця PepsiCo зробить пропозицію про викуп у міноритаріїв акцій, що залишилися "Вімм-Білль-Данн".
PepsiCo розраховує в 2011 р. досягти зростання прибутку на акцію на 7-8% в порівнянні з базовим показником 4,13 дол. / акція (core EPS), зафіксованими за підсумками 2010 р. "PepsiCo чекає синергетичного ефекту від придбання боттлінгових активів і покупки "Вімм-Білль-Данна", - зазначається в релізі компанії.
Компанія PepsiCo - один з найбільших світових виробників продуктів харчування і напоїв. У портфоліо компанії такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda, Tropicana, Lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах.