Чистий прибуток швейцарського виробника продуктів харчування Nestle Group (доступна для розподілу серед акціонерів материнської компанії) за підсумками 2011 р. знизилася в 3,6 рази - до 9,49 млрд швейцарських франків (7,86 млрд євро за поточними курсами) проти прибутку за 2010 р. в розмірі 34,23 млрд франків. Обсяг продажів групи Nestle за підсумками року склав 83,64 млрд франків (69,27 млрд євро), що на 10,1% нижче, ніж в 2010 р., коли продажі склали 93,020 млрд франків. Такі дані наводяться в звіті Nestle.
Органічне зростання продажів Nestle (тобто без урахування придбаних та проданих бізнесів і валютних коливань) в 2011 р. склало 7,5% - вище прогнозу аналітиків на рівні 7,1% (за даними Reuters).
У звіті відзначається, що показник чистого прибутку Nestle за 2010 р. (34,23 млрд франків) включав чистий дохід в 24,5 млрд франків від продажу 52% акцій виробника контактних лінз Alcon. Виключаючи ефект від цієї угоди, прибуток Nestle в 2011 р. збільшився на 8,1% - з 8,78 млрд франків.
Нагадаємо, чистий прибуток Nestle SA за підсумками 2010 р. збільшився на 228,3% - до 34,233 млрд швейцарських франків (26,22 млрд євро) проти аналогічного показника за 2009 р. в 10,428 млрд франків.
Компанія Nestle заснована в 1866 р. Група є найбільшим в світі виробником продуктів харчування. В даний час компанії належить понад 440 фабрик і промислових підприємств в 80 країнах. Штат співробітників нараховує близько 280 тис. чоловік. Основні бренди компанії - Nesquik, Nescafe, Nestea (напої), Nestle (молочні напої, шоколад, морозиво), Maggi (кулінарні продукти), Kit Kat (шоколадні батончики), Purina, Friskies (корми для домашніх тварин).